جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ویندوز 11 در مقابل ویندوز 10: تفاوت های اصلی چیست؟

ویندوز 10 موفقیت بزرگی برای مایکروسافت بوده است و این شرکت مدام در حال بهبود سیستم عامل خود با ویژگی های جدید و رفع اشکال است. مایکروسافت از زمان انتشار ویندوز 10 به روز رسانی ویژگی ها را منتشر کرده است ، اما در نهایت ما یک اعلامیه رسمی ویندوز 11 دریافت کردیم. ویندوز 11 چیست و چگونه با ویندوز 10 مقایسه می شود؟ در این راهنما ، ما هر آنچه را که در مورد به روزرسانی ویندوز 11 می دانیم پوشش می دهیم و نحوه مقایسه آن با ویندوز 10 را ببینید. مایکروسافت برنامه های بزرگی برای ویندوز 11 دارد و طبق اعلام ویندوز 11 ، مایکروسافت تمرکز زیادی بر طراحی مجدد رابط کاربری و بهبود تجربه کاربر دارد. با توجه به تجربه کاربر ، ویندوز 11 برنامه های غیر ضروری مانند Internet Explorer و Cortana را حذف می کند، اما می توانید در هر زمان آنها را به صورت دستی فعال کنید. مایکروسافت بر بهبود همکاری در ویندوز 11 متمرکز است و قصد دارد با افزودن تیم های مایکروسافت در ویندوز 11 به این هدف برسد. در نهایت ، مایکروسافت قصد دارد تجربه بازی در ویندوز را بهبود بخشد و ما انتظار داریم که FPS بیشتر و عملکرد بازی بهتر را در ویندوز 11 ببینیم. اینها تنها برخی از ویژگی های جدیدی هستند که در ویندوز 11 تجربه می شوند و این تنها نوک کوه یخ است. در حالی که همه این ویژگی ها امیدوار کننده به نظر می رسند ، اما سخت افزار مورد نیاز چیست؟
لازم به ذکر است سایت یکدوان نسبت به بررسی عمیق ویندوز 11 اقدام نموده است که از لینک زیر می توانید مطالعه نمائید
https://yekdown.com/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%b9%d9%85%db%8c%d9%82-%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%d9%86%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%d9%88%d8%b2-11/

 سیستم مورد نیاز برای ویندوز 11 چیست؟

الزامات سخت افزاری ویندوز 11 مشخص شده است و تقریباً همان چیزی است که ما انتظار داشتیم. نیازی به ارتقاء دستگاه های خود به بالاترین اشکال موجود نیست ، زیرا ویندوز 11 حتی در رایانه های شخصی قدیمی و لپ تاپ ها نرم تر و سریعتر از نسخه قبلی خود کار می کند. در اینجا خلاصه ای از الزامات سخت افزاری آورده شده است:
پردازنده دو هسته‌ای 64 بیتی
فرکانس 1 گیگاهرتز
64 گیگابایت فضای ذخیره سازی (برای ویندوز 10 این میزان 32 گیگابایت بود)
4 گیگابایت حافظه رم
مادربرد باید مجهز به فن آوری UEFI و Secure Boot باشد
مادربرد باید مجهز به ماژول TPM 2.0 باشد (اکثر مادربردها کانکتور TPM دارند و باید این ماژول جداگانه خریداری شود)
نمایشگر 9 اینچی به بالا
وضوح تصویر 1366 × 768
کارت گرافیک نمایشگر سازگار با DirectX 12 / WDDM 2.x
وجود ارتباط اینترنت و داشتن حساب کاربری در مایکروسافت برای نصب ویندوز 11 Home Edition الزامی است.
بزرگترین تغییر نیاز به یک تراشه TPM است.بسیاری از کاربران گزارش داده اند که نمی توانند سیستم اشان را به ویندوز 11 ارتقاء دهند زیرا دستگاه TPM در سیستم اشان شناسایی نشده است و این باعث ایجاد جنجال در بین کاربران شده است ، به ویژه در مورد کسانی که سخت افزاری ندارند که بتواند از تراشه TPM پشتیبانی کند.خوشبختانه کاربران موفق شدند راهی برای نصب ویندوز 11 بدون TPM بیابند ، بنابراین این نیاز سخت افزاری را دور زدند. آیا کامپیوتر شما می تواند ویندوز 11 را اجرا کند؟ نرم افزار PC Health Check را از مایکروسافت دانلود کرده و بررسی کنید که آیا رایانه شما با ویندوز 11 سازگار است یا خیر.
آیا باید ویندوز 11 را نصب کنم؟
پاسخ کوتاه بله است ، باید Windows 11 را هنگام انتشار نصب کنید ، اما همه چیز بستگی به استراتژی آینده مایکروسافت برای ویندوز 10 دارد.از آنجا که  پشتیبانی از ویندوز 10 تا سال 2025 ادامه خواهد داشت.بنابراین اگر از ویندوز 10 راحت هستید ، هنوز نیازی به به روزرسانی به ویندوز 11 ندارید. کاربران با نرم افزار و سخت افزارهای قدیمی مشکلات سازگاری را تجربه کردند ، بنابراین آنها انتظار دارند مشکلی مشابه هنگام انتشار ویندوز 11 وجود داشته باشد.البته ، این مشکلات بیشتر مربوط به گذشته است و توسعه دهندگان اکثر مشکلات و اشکالات موجود با انتشار ویندوز 10 را برطرف کرده اند. اگر می خواهید یک ارتقاء بدون هیچ گونه سردردی داشته باشید ، پیشنهاد می کنیم حداقل چند هفته منتظر بمانید تا مشکلات اولیه با ویندوز 11 برطرف شود.اما اگر از منظر بلند مدت به این موضوع نگاه می کنید ، بله ، باید به ویندوز 11 ارتقا دهید زیرا مطمئناً آینده ویندوز خواهد بود.
Windows 11 در مقابل Windows 10: مقایسه گزینه ها و ویژگی های جدید
طراحی جدید و رابط کاربری
اولین چیزی که هنگام راه اندازی ویندوز 11 به آن توجه می کنید رابط کاربری جدید آن است. مایکروسافت ظاهر تمام پنجره ها را تغییر داده است و اکنون هر پنجره و عنصر رابط کاربری گرد شده است. این امر در مورد منوی زمینه و همچنین File Explorer نیز صدق می کند. در مورد منوی زمینه ، برخی از کاربران از طراحی مجدد بسیار هیجان زده نیستند ، اما در صورت تمایل می توانید منوی زمینه جدید را در ویندوز 11 غیرفعال کنید.
File Explorer تغییراتی را تجربه کرد و اکنون بسیار تمیزتر از قبل به نظر می رسد. نوارها از بین رفته اند و در عوض ، رایج ترین دستورات موجود در نوار ابزار جدید و زیبا را دریافت می کنیم. این یک گام مهم از Windows 10 File Explorer است و رابط کاربری جدید در حالی که تنها ضروری ترین گزینه ها را در اختیار شما قرار می دهد ، به هم ریختگی کمتری احساس می کند. علاوه بر این ، مجموعه ای از نمادهای جدید نیز موجود است.
اینها تنها تغییرات نیستند و منوی استارت و نوار وظیفه تغییرات اساسی را پشت سر گذاشتند و اکنون ظاهر جدید و ساده تری را به نمایش می گذارند. نوار وظیفه اکنون در مرکز قرار دارد و شبیه به آنچه در macOS یا Chrome OS است ، به نظر می رسد. اگر طرفدار این تغییر نیستید ، همیشه می توانید منوی استارت را از برنامه تنظیمات به چپ در ویندوز 11 منتقل کنید.
متأسفانه نوار وظیفه اکنون در پایین قفل شده است و شما نمی توانید آن را مانند بالا در ویندوز 10 یا نسخه های قبلی به آن منتقل کنید.منوی استارت نیز به روز شده و اکنون مانند تمام پنجره های دیگر دارای گوشه های گرد است. همچنین متوجه خواهید شد که منوی استارت در حال حاضر ساده است و برنامه های کاربردی کمتری دارد.اکنون بخش برنامه ها را سنجاق کرده اید که به شما امکان می دهد به سرعت و به راحتی به برنامه های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید. در زیر آن ، یک قسمت توصیه شده وجود دارد که می توانید از آن برای دسترسی به فایل های اخیراً باز شده یا برنامه های اخیراً نصب شده استفاده کنید.
البته ، هنوز می توانید همه برنامه های خود را مشاهده کنید ، اما اکنون آنها در پشت دکمه همه برنامه ها پنهان شده اند. ما ظاهر جدید منوی استارت را دوست داریم زیرا در مقایسه با ویندوز 10 بسیار سازمان یافته و مینیمالیستی به نظر می رسد.با این حال ، همه کاربران منوی Start جدید را دوست ندارند و اگر شما نیز یکی از این کاربران هستید ، خوشحال می شوید که بدانید می توانید ویندوز 11 را به نمای کلاسیک تغییر داده و منوی Start قدیمی را بازگردانید. مرکز اطلاع رسانی نیز به طور کامل اصلاح شد و اکنون به جای مرکز اقدام ، یک پنل تنظیمات سریع و یک پنل اعلانات داریم.
این بدان معناست که تنظیمات سریع دیگر با اعلان ها گروه بندی نمی شوند و می توانید آنها را جداگانه مشاهده کنید. البته ، دو پنل جدید دارای گوشه های گرد هستند ، بنابراین با طراحی جدید ویندوز 11 مطابقت دارند.
نکته آخر اینکه مایکروسافت اج دارای طراحی جدیدی در ویندوز 11 است که دارای رابط کاربری ساده و مینیمالیستی است.ما ظاهر جدید ویندوز 11 را دوست داریم ، اما اگر طرفدار آن نیستید ، اگر بخواهید همیشه می توانید ویندوز 11 را شبیه ویندوز 10 کنید.
ابزارک ها (Widgets)
به نظر می رسد ویندوز 11 در حال بازنشستگی Live Tiles است و در عوض روی ویجت هایی تمرکز می کند که شبیه به Live Tiles کار خواهند کرد.ویندوز 11 دارای یک پنل ویجت است ، بنابراین بر خلاف کاشی های زنده ، ویجت ها منوی Start شما را به هم نمی ریزند و به طور انحصاری در پنل ویجت ها موجود خواهند بود.
از پنل ابزارک ها ، می توانید ویدجت ها را به راحتی در ویندوز 11 اضافه کنید ، جابجا کنید یا غیرفعال کنید.ویجت ها یک ویژگی عالی به نظر می رسند و از آنجا که دارای پنل اختصاصی خود هستند ، هیچ فضای کار گرانبهایی مانند کاشی های زنده را از بین نمی برند.
بهبود چند وظیفه ای
اگرچه ویندوز 10 می تواند پنجره ها را در قسمت های مختلف صفحه نمایش شما بچرخاند تا فضای کاری شما را بهتر سازماندهی کند ، اما ویندوز 11 با چیدمان اسنپ آن را به سطح کاملاً جدیدی می رساند.با استفاده از این ویژگی ، می توانید بین 6 طرح بندی موجود برای سازماندهی بهتر برنامه های باز خود یکی را انتخاب کنید. با این حال ، Snap روی نمایشگرهای قدیمی کار نمی کند ، بنابراین این را در نظر داشته باشید.
این همه ماجرا نیست و با ویژگی جدید گروه های Snap ، ویندوز 11 برنامه هایی را که باز کرده اید و در کدام طرح بندی به خاطر می سپارید ، بنابراین می توانید به راحتی به آن طرح برگردید.به سادگی بر روی برنامه در نوار وظیفه حرکت کنید ، و می توانید طرح Snap مربوط به آن برنامه را انتخاب کرده و آن را به همراه تمام برنامه های موجود در آن بازیابی کنید. دسکتاپ های مجازی نیز در حال پیشرفت هستند و اکنون می توانید پس زمینه را برای هر دسکتاپ مجازی سفارشی کنید. جابجایی بین رایانه های رومیزی نیز بهبود یافته است ، و اکنون می توانید این کار را به سادگی با حرکت دادن نماد Task View در نوار وظیفه و انتخاب دسکتاپ مجازی مورد نظر انجام دهید.
ویندوز 11 همچنین هنگام کار با مانیتورهای خارجی پیشرفت هایی را به همراه دارد. در ویندوز 11 ، پنجره های مانیتورهای خارجی شما را هنگامی که مانیتور خارجی را جدا می کنید حفظ می شود. پس از اتصال رایانه شخصی خود به مانیتور خارجی ، پنجره هایی که روی مانیتور خارجی باز شده اند به طور خودکار بازیابی می شوند و به شما این امکان را می دهند تا همان جایی را که متوقف کرده اید ادامه دهید.این از بهبود کیفیت زندگی استقبال می شود ، که باید چند وظیفه ای را در چند مانیتور بسیار راحت تر از قبل کند.
ورودی صفحه لمسی بهبود یافته است
ویندوز 11 تمرکز زیادی بر عملکرد صفحه لمسی دارد و تجربه جدیدی از صفحه لمسی را به ارمغان می آورد. دیگر منوی شروع تمام صفحه وجود ندارد و در عوض ، هنگام استفاده از دستگاه در حالت رایانه لوحی ، نمادها فضای بیشتری خواهند داشت و لمس آنها راحت تر خواهد بود. برای جهت یابی راحت تر ، چند حرکت لمسی جدید وجود دارد که به شما امکان می دهد به راحتی به آخرین برنامه استفاده شده بروید ، به دسکتاپ بازگردید یا پنجره های برنامه باز خود را بازیابی کنید. اکنون می توانید Task View را با اشاره باز کنید و به پنجره های برنامه و رایانه های رومیزی مجازی بروید. در مورد رایانه های رومیزی مجازی ، اکنون می توانید با کشیدن چهار انگشت بین دسکتاپ ها جابجا شوید. صفحه کلید لمسی دارای سفارشی سازی بهتری است و تم های جدیدی برای انتخاب وجود دارد و همچنین موتور تم جدیدی که به شما امکان می دهد به راحتی تم های جدید ایجاد کنید.ورودی قلم نیز بهبود یافته است ، و اکنون با یک منوی Pen در نوار وظیفه همراه است که به شما امکان می دهد برنامه هایی را که از ورودی قلم پشتیبانی می کنند سریع اجرا کنید.قلم ها همچنین از بازخورد لمسی پشتیبانی می کنند ، بنابراین می توانید هنگام استفاده از قلم ارتعاشات را احساس کنید. در نهایت ، یک پشتیبانی ورودی صوتی داخلی وجود دارد که به شما امکان می دهد به سادگی با استفاده از میکروفون خود متن وارد کنید. اگر می خواهید درباره تجربه صفحه لمسی جدید بیشتر بدانید ، مطمئن شوید نحوه عملکرد ویندوز 11 در دستگاه های سازگار Microsoft Surface را بررسی کرده اید.
بهبود همکاری
ویندوز 11 تمرکز زیادی بر همکاری کاربران دارد ، بنابراین جای تعجب نیست که ما شاهد تیم های مایکروسافت در ویندوز 11 باشیم.
این نرم افزار بلافاصله از روی دسکتاپ شما در دسترس خواهد بود و به محض راه اندازی ویندوز 11 آماده استفاده است. این همان چیزی است که ویندوز 10 از زمان نصب اسکایپ از قبل انجام داد. از آنجایی که اسکایپ پایگاه کاربر خود را از دست می دهد و کاربران به سراغ گزینه های مشارکتی بیشتری می روند ، جای تعجب نیست که مایکروسافت تصمیم گرفته اسکایپ را از ویندوز 11 حذف کرده و Microsoft Teams را جایگزین آن کند.به نظر می رسد که انتظار می رود تیم های مایکروسافت به زودی پیشرفت های مهمی را تجربه کنند و ما انتظار داریم که ادغام تیم های مایکروسافت در بین کاربران ویندوز 11 استقبال خوبی شود. اگر طرفدار اسکایپ هستید و هنوز از آن استفاده می کنید ، از قلم نمی افتید ، زیرا راهی برای فعال کردن اسکایپ در ویندوز 11 وجود دارد.به طور کلی ، ما معتقدیم که این گامی در جهت درست است و افزودن تیم های مایکروسافت سایر سیستم عامل های همکاری مانند Slack را به چالش می کشد.
ادغام برنامه AndroidAndroid
ویندوز 11 به لطف فناوری Intel Bridge از برنامه های Android در ویندوز پشتیبانی می کند. حتی اگر این فناوری اینتل باشد ، کاربران AMD باید بتوانند برنامه های Android را بطور طبیعی در ویندوز 11 نیز اجرا کنند.مایکروسافت برای تحویل برنامه با Amazon App Store همکاری کرده است ، به این معنی که اگر رایانه شما سازگار است ، باید بتوانید برنامه ها را از فروشگاه App Amazon دانلود و اجرا کنید. این ویژگی کاملاً جدیدی است و در ویندوز 10 ، کاربران برای اجرای برنامه های Android مجبور به استفاده از شبیه سازهای Android بودند. این سوال مهم دیگری را نیز به همراه دارد ، اینکه در شبیه سازهای Android در ویندوز 11 چه اتفاقی خواهد افتاد؟ ما معتقدیم شبیه سازهای Android همچنان مرتبط خواهند بود زیرا همه رایانه های ویندوز 11 قادر به مدیریت بومی برنامه های Android نیستند.با این حال ، Google بسته نرم افزاری Android را معرفی می کند که باید جایگزین فایل های APK شود که ویندوز 11 از آنها استفاده می کند ، بنابراین ممکن است در آینده شاهد برخی مشکلات سازگاری باشیم.
فروشگاه مایکروسافت
Microsoft Store یکی دیگر از اجزای ویندوز است که در ویندوز 11 بازسازی شده است. اولین چیزی که در مورد Microsoft Store جدید توجه خواهید کرد ظاهر جدید آن است.فروشگاه اکنون به دو بخش تقسیم می شود ، یک قسمت محتوا و یک نوار کناری که برای دسترسی به دسته های خاصی مانند برنامه ها ، بازی ها ، فیلم ها و برنامه های تلویزیونی استفاده می کنید. فروشگاه جدید ظاهری شیک و ساده تر از نسخه قبلی خود در ویندوز 10 دارد. با این حال ، طراحی مجدد جدید تنها تغییر نیست. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، ویندوز 11 قادر خواهد بود برنامه های Android را بطور طبیعی اجرا کند و اکنون می توانید برنامه های Android را مستقیماً از Windows Store دانلود کنید. فروشگاه مایکروسافت جدید همچنین از برنامه های Win32 پشتیبانی می کند ، به این معنی که می توانید برنامه های رومیزی معمولی را از آن بارگیری و نصب کنید. همچنین پشتیبانی از .NET ، UWP ، Xamarin ، Electron ، React Native ، Java و Progressive Web Apps وجود دارد.فروشگاه قادر به مدیریت پیوندهای مرورگر خواهد بود ، بنابراین وقتی دانلود برنامه ای را با استفاده از مرورگر وب خود انتخاب می کنید ، Microsoft Store برنامه را در پس زمینه بر عهده گرفته و نصب می کند.
پیشرفت های بازی
در آخر اما مهمتر از همه ، باید به بهبود بازی اشاره کنیم. ویندوز 11 دارای ویژگی های بسیاری از آخرین Xbox Series X است تا بهترین تجربه ممکن را برای گیمرها به ارمغان آورد. یکی از این ویژگی ها DirectStorage است که اجازه می دهد بازی ها سریعتر از SSD های NVMe بارگیری شوند. علاوه بر این ، این ویژگی همچنین دارایی های گرافیکی را سریعتر بارگذاری می کند و بنابراین دنیای بازی های دقیق تری را ارائه می دهد. ویژگی دیگری که شایان ذکر است AutoHDR است و با این ویژگی ، می توانید پیشرفت های HDR را به بازی هایی که بر روی DirectX 11 یا بالاتر ساخته شده اند ، اضافه کنید. با استفاده از این ویژگی ، باید بتوانید بازی های قدیمی را پر جنب و جوش تر از قبل کنید ، اما برای این کار باید Auto HDR را در ویندوز 11 روشن کرده و سخت افزار سازگار داشته باشید. احتمالاً بزرگترین تغییر در زمینه بازی ، معرفی Xbox Game Pass در ویندوز 11 است ، بنابراین می توانید عناوین جدیدی را از Xbox Game Studios و Bethesda بازی کرده و به بیش از 100 بازی مختلف دسترسی پیدا کنید. در نهایت ، با Xbox Game Pass Ultimate می توانید Xbox Cloud Gaming را از یک مرورگر وب تجربه کرده و از عناوین Xbox حتی در رایانه های سطح پایین لذت ببرید. اگر بیشتر یک بازیگر قدیمی هستید ، خوشحال می شوید که می توانید بازیهای قدیمی را بدون مشکل سازگاری در ویندوز 11 انجام دهید.اینها پیشرفت های شگفت انگیزی هستند و ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم DirectStorage و Xbox Game Pass برای ویندوز 11 چگونه در عمل کار خواهند کرد.
نتیجه :
ویندوز 11 پیشرفت های زیادی را به ارمغان می آورد و قابل توجه ترین آنها بازطراحی کامل رابط کاربری است و از نظر طراحی ، ارتقاء عمده ای نسبت به ویندوز 10 است. منوی استارت جدید ساده شده و احساس می کند به هم ریخته کمتر از قبل است. گوشه های گرد روی پنجره ها عالی به نظر می رسند و همین امر در مورد سایر عناصر رابط کاربری صادق است. چند وظیفه ای بهبود یافته است ، و اکنون می توانید به راحتی بین طرح بندی Snap جابجا شوید و پنجره های باز شده را بهتر سازماندهی کنید. احتمالاً بزرگترین تغییر پشتیبانی بومی از برنامه های اندروید و بازسازی Microsoft Store است که به مرکزی متمرکز برای دانلود برنامه ها در ویندوز 11 تبدیل می شود. در نهایت ، پیشرفت های بازی مانند DirectStorage ، AutoHDR و Xbox Game Pass برای رایانه های شخصی بازی را بر روی رایانه شما به سطح کاملاً جدیدی می رساند.ویندوز 11 یک گام مهم رو به جلو با ویژگی های عالی و رابط کاربری ساده تر است ، بنابراین دلیلی وجود ندارد که به آن تغییر ندهید.آیا از ویندوز 11 هیجان زده هستید و قصد تغییر آن را دارید یا قصد دارید در ویندوز 10 بمانید؟ در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 123456789 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت  سیب مراجعه نمایید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارومیه سرور

عضویت در سایت
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

به yekdown خوش آمدید، مقصد نهایی شما برای دانلود نرم افزار با کیفیت بالا. ما به ارائه یک پلتفرم جامع که طیف وسیعی از نرم افزارهای کاربردی را برای پاسخگویی به نیازهای متنوع کاربرانمان ارائه می دهد، اختصاص داده ایم.

ماموریت ما:

هدف ما در yekdown ساده کردن یافتن و دسترسی به نرم افزارهای ضروری است. ما درک می کنیم که جستجو برای نرم افزار قابل اعتماد می تواند زمان بر و چالش برانگیز باشد. به همین دلیل است که ما یک پلتفرم کاربرپسند ایجاد کرده‌ایم که مجموعه گسترده‌ای از نرم‌افزارها را در دسته‌های مختلف ترکیب می‌کند و کشف و دانلود ابزارهای مناسب برای نیازهای شما را آسان‌تر می‌کند.

پایگاه داده نرم افزاری گسترده:

وب سایت ما دارای یک پایگاه داده نرم افزاری گسترده و دائما در حال گسترش است که عناوین محبوب، برنامه های کاربردی تخصصی، ابزارهای کمکی، بازی ها و موارد دیگر را در بر می گیرد. ما در تلاش هستیم تا دسته‌های مختلفی از جمله بهره‌وری، چند رسانه‌ای، امنیت، توسعه و غیره را پوشش دهیم. با انتخاب متنوع خود، هدف ما برآوردن نیازهای حرفه‌ای، علاقه‌مندان و کاربران معمولی است.

دانلودهای تایید شده و ایمن:

ما کیفیت و امنیت نرم افزار موجود در پلتفرم خود را در اولویت قرار می دهیم. تیم ما به طور کامل هر نرم افزار را قبل از فهرست کردن در وب سایت خود ارزیابی می کند تا مطمئن شود که استانداردهای کیفیت ما را برآورده می کند. ما در تلاش هستیم تا دانلودهای تأیید شده، تمیز و بدون بدافزار را ارائه دهیم و از تجربه ایمن و قابل اعتماد کاربران خود اطمینان حاصل کنیم.

تجربه کاربر محور:

در yekdown، کاربران ما در مرکز هر کاری که انجام می‌دهیم قرار دارند. ما به طور مداوم برای بهبود تجربه کاربر کار می کنیم و پیمایش در پلت فرم خود را یکپارچه و شهودی می کنیم. عملکرد جستجوی ما به شما امکان می‌دهد تا نرم‌افزار مورد نیاز خود را به سرعت پیدا کنید، و توضیحات دقیق، اسکرین‌شات‌ها و نظرات کاربران، بینش‌های ارزشمندی را ارائه می‌دهند تا به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه کمک کنند.

تعامل جامعه:

ما به قدرت یک جامعه پر رونق اعتقاد داریم و مشارکت فعال کاربران را تشویق می کنیم. می‌توانید با گذاشتن نظرات، رتبه‌بندی نرم‌افزارها و به اشتراک گذاشتن تجربیات خود با دیگران، به FileCR کمک کنید. بازخورد شما به ما کمک می‌کند تا جامعه‌ای پر جنب و جوش و مفید داشته باشیم که در آن کاربران می‌توانند دانش، توصیه‌ها و اطلاعات بینش را تبادل کنند.

همکاری توسعه دهنده:

ما از توسعه دهندگان استقبال می کنیم تا نرم افزار خود را در yekdown به نمایش بگذارند. پلتفرم ما فرصت ارزشمندی را برای توسعه دهندگان فراهم می کند تا به مخاطبان بیشتری دست یابند و با کاربرانی که فعالانه به دنبال راه حل های نرم افزاری هستند ارتباط برقرار کنند. فرآیند ارسال ساده ما تضمین می کند که توسعه دهندگان می توانند به راحتی آثار خود را با جامعه ما به اشتراک بگذارند.

ما متعهد هستیم که به طور مداوم در حال تکامل و افزایش yekdown باشیم تا نیازهای نرم افزاری شما را بهتر برآورده کنیم. رضایت و اعتماد شما برای ما بسیار مهم است و ما به ارائه تجربه دانلود نرم افزار قابل اعتماد و لذت بخشی متعهد هستیم.

از اینکه yekdown را به عنوان منبع مورد اعتماد خود برای دانلود نرم افزار انتخاب کردید متشکریم. ما خوشحالیم که شما را در سفر نرم افزاری خود همراهی می کنیم و به شما کمک می کنیم ابزارهایی را که دنیای دیجیتال شما را قدرتمند می کنند کشف کنید.

اگر سؤال یا پیشنهادی دارید یا نیاز به کمک دارید، لطفاً با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید. ما برای کمک اینجا هستیم!

 
تیم yekdown
  • برای راحتی در دانلود فایل ها و دانلود با سرعت بالا ، از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند FDM یا IDM استفاده کنید.
  • جهت قطع موقت دسترسی به اینترنت میتوانید از نرم افزار InternetOff استفاده کنید.
  • برای استفاده از کرک ، باید فایل‌های موجود در فولدر Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است قرار داده و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • برای استفاده از Patch ، باید فایل Patch را در مسیری که نرم افزار نصب شده است قرار داده و به روی فایل Patch  کلیک راست کرده و روی گزینه Run as administrator کلیک کنید و سپس به روی دکمه Patch کلیک کنید.
  • برای استفاده از Loader باید فایل Loader را در مسیری که نرم افزار نصب شده است قرار بدید و برای هر بار استفاده از نرم‌افزار باید فایل Loader را اجرا کنید.
  • برای استفاده از Keygen باید نرم‌افزار را اجرا کنید ، سپس به پنجره فعال سازی نرم‌افزار واردشوید ، فایل Keygen را اجرا کنید و سریال تولید شده را در پنجره فعال سازی نرم افزار و قسمت مربوطه وارد نماید و در صورت درخواست نام و ایمیل ، قسمت های مورد نظر را به دلخواه تکمیل کنید.
 
 

سایت و سرور دانلود این سایت در داخل کشور و در دیتاسنتر آسیاتک میزبانی می شود و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت و تایید شده است. ( در قسمت نشانی وب سایت،  yekdown را جستجو کنید ) جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی از یکداون با شرکتی که اشتراک اینترنت تهیه کرده‌اید تماس بگیرید و در صورت نیم بها نبودن در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

نوع شکایت : مشکلات مالی و تعرفه
موضوع شکایت : عدم رعایت تعرفه ترافیک داخل و بین المللی

محل نصب نرم‌افزار کجاست ؟

  • فولدری است که در درایوی که ویندوز را نصب کردید و داخل فولدر Program Files قرار دارد.

محل نصب نرم‌افزار در ویندوز 7 و 8.1 و 10 و 11 کجاست ؟

  • به روی آیکون نرم‌افزار در دسکتاپ یا در منوی استارت کلیک راست کرده و روی گزینه Open File Location کلیک کنید.

محل نصب نرم‌افزار در ویندوز XP کجاست ؟

  • به روی آیکون نرم‌افزار در دسکتاپ یا در منوی استارت کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس گزینه Find Target کلیک کنید.
  • جهت قطع موقت دسترسی به اینترنت میتوانید از نرم افزار InternetOff استفاده کنید.
  • برای استفاده از کرک ، باید فایل‌های موجود در فولدر Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است قرار داده و جایگزین فایل های قبلی کنید.
  • برای استفاده از Patch ، باید فایل Patch را در مسیری که نرم افزار نصب شده است قرار داده و به روی فایل Patch  کلیک راست کرده و روی گزینه Run as administrator کلیک کنید و سپس بر روی دکمه Patch کلیک کنید.
  • برای استفاده از Loader باید فایل Loader را در مسیری که نرم افزار نصب شده است قرار دهید و برای هر بار استفاده از نرم‌افزار باید فایل Loader را اجرا کنید.
  • برای استفاده از Keygen باید نرم‌افزار را اجرا کنید ، سپس به پنجره فعال سازی نرم‌افزار وارد شوید ، فایل Keygen را اجرا کنید و سریال تولید شده را در پنجره فعال سازی نرم افزار و قسمت مربوطه وارد نماید و در صورت درخواست نام و ایمیل ، قسمت های مورد نظر را به دلخواه تکمیل کنید.

فایل های که پسوند آنها rar یا zip یا 7z هست را چگونه باز کنم؟

  • توسط نرم افزار Winrar فایل را از حالت فشرده خارج کنید و بعد برای نصب اقدام کنید

نرم افزار هایی که روبروی آن ها نوشته شده 32 بیتی یا 64 بیتی چیست ؟

  • نرم افزارهایی هستند که فقط به روی سیستم عامل 32 بیتی یا 64 بیتی قابل اجرا هستند. ابتدا از نوع سیستم عامل خود مطلع شوید و سپس دانلود کنید.

نرم افزار هایی که روبروی آنها Portable نوشته شده چیست؟

  • نرم افزارهایی هستند که  نیاز به نصب ندارند و از قبل رجیستر شده اند و حتی با انتقال آنها به روی حافظه USB ، امکان استفاده از آن در سایر سیستم ها وجود دارد.

فایل هایی که بصورت چند Part قرار داده شده چیست؟

  • برخی نرم افزار ها که حجم آنها زیاد میباشد جهت سهولت در دانلود به صورت Part های چند گیگابایتی در سایت قرار داده شده است و باید همه Part ها را دانلود کنید و بعد از دانلود به روی Part 1 کلیک راست کنید و Extract Here را بزنید تا نرم افزار به صورت خودکار تمام پارت ها را به یکدیگر متصل کند.

نرم افزارها را چگونه فعال کنم؟

  • در سایت سعی شده نرم افزارهایی که نحوه فعال سازی پیچیده ای دارند به همراه آموزش فعال سازی قرار داده شوند. در مورد نوع نحوه فعال سازی به گزینه نحوه استفاده از کرک ، Patch , keygen مراجعه کنید.

فایل فشرده ای را دانلود کردم اما بعد از دانلود باز نشد ، چکار باید کرد ؟

  • به آموزش تعمیر فایل فشرده مراجعه کنید و در صورت رفع نشدن مشکل از طریق تلگرام در ارتباط باشد

در صورت مشاهده ارور فایل های MSVCP120.dll و MSVCP140.dll چه کار باید کرد ؟

  • باید نرم افزار Microsoft Visual C نسخه ای که شامل تمام ورژن ها میشود را دانلود و نصب کنید

نکته : تمام فایل‌های قرار داده شده به روی سایت سالم هستند و این مشکل یا از طرف ISP شما ( بعلت کش کردن فایل ها ) یا آنتی ویروس و بیشتر مواقع زمانی بوجود میاد که شما از دانلود منیجر کرک شده استفاده کردید ، آخرین نسخه IDM را از سایت دانلود کنید.

اگر فایلی را از سایت ما دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ( ارور CRC یا پسورد یا damaged و یا The file is corrupt ) :

1- ابتدا آخرین نسخه Winrar موجود در سایت را دانلود و نصب کنید و مجدد فایل را تست کنید.
 
2-  در صورت مشاهده پیام No archives found از نرم افزار 7zip استفاده کنید
 
3-  در فایل‌هایی که بصورت چند پارت قرار داده شده ، دقت کنید ورژن نرم افزار در فایل‌ها یکی باشد و شماره پارت‌ها به ترتیب باشد. انتهای فایل 1_ یا (1) نباشد، در غیر اینصورت ارور Next volume is required دریافت خواهید کرد.
 
اگر مشکل حل نشد ، نرم‌افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل‌های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت‌ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم‌افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن‌ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و فایل‌های جدید را Extract کنید..

– اگر در هنگام ریکاوری پیام sector recovered نمایش داده شد ، یعنی فایل به درستی تعمیر شده است.
– اگر پیام recover failed نمایش داده شد ؛ یعنی امکان ریکاور کردن وجود ندارد! پس باید فایل را دوباره دانلود کنید.
 
 
  • دانلود فایل ها تنها با آی پی ایران امکانپذیر است .
  • ( جهت اطلاع از فعال بودن پروکسی به این سایت مراجعه کنید ).
  • پسورد فایل های دانلود شده از سایت این  میباشد
  • برای دانلود در تلفن همراه ، روی لینک دانلود نگه دارید و در منو باز شده save link یا download link را انتخاب کنید
  • در صورت مشاهده پیغام خطا یا پسورد هنگام اکسترکت کردن فایل فشرده، به گزینه تعمیر فایل فشرده مراجعه کنید
  • در صورت مشکل در خرابی فایل و لینک دانلود از طریق  تلگرام یا سامانه آنلاین گفتگو و یا تکمیل فرم زیر در ارتباط باشید